100% החזר במקרה של ביטול בלתי צפוי !
מהיום ניתן להוסיף לכל חופשה באתר את האפשרות לקבל בחזרה 100% מעלות ההזמנה
במקרה חירום שאינו מאפשר לטוס כולל במקרה של הידבקות בקורונה, אשפוז או כניסה לבידוד.
קבלו 100% החזר על הזמנתכם בפשטות ובמהירות !
למה כדאי להוסיף את שירות 100% החזר?
גם בתקופות רגילות ובמיוחד בתקופה שבה אנו נמצאים כדאי להיות מוכנים לכל תרחיש במיוחד אם מזמינים חופשה למספר חודשים קדימה. במידה ואחד הנוסעים יוצא חיובי בבדיקת הקורונה, מישהו מהנוסעים צריך להכנס לבידוד, אשפוז, החמרה של מצב רפואי קיים או מקרה חירום אחר, חשוב שתהיה לכם את האפשרות לבטל את החופשה שהזמנתם ולקבל 100% מהכסף ששילמתם חזרה בתהליך פשוט, מהיר וקצר.
100% החזר יתקבל עבור הטיסה והמלון שהזמנתם באתר. בקשת ההחזר מבוצעת ישירות מול החברה המספקת את השירות. ניתן לבטל את השירות תוך 14 יום מרכישתו.
איך מזמינים את שירות 100% החזר?
הזמנת שירות 100% החזר מתבצעת בתהליך הזמנת החופשה באתר. במסך הכולל את פרטי ההצעה ניתן לבחור ולהוסיף מיידית את האפשרות לקבלת 100% החזר במקרה של ביטול בלתי צפוי. כמו כן ניתן להוסיף את השירות במסך התשלום.
חשוב לשים לב, רכישת שירות 100% החזר אפשרית אך ורק במעמד הזמנת החופשה באתר ולא ניתן להזמין את השירות לאחר השלמת ההזמנה באתר.
איזה מקרים מכוסים בשירות 100% החזר?
במידה ורכשתם את שירות 100% החזר תוכלו להגיש בקשה לקבלת ההחזר ישירות מול החברה המספקת את השירות במקרים הבאים :
כולל מקרים הקשורים לקורונה :
הידבקות בקורונה
כניסה לבידוד של אחד הנוסעים עקב קורונה
כניסה לבידוד או מחלה של אחד מבני המשפחה הגרעינית
מקרים לא צפויים נוספים:
מחלה, פציעה, אשפוז או החמרה של מצב רפואי קיים.
סיבוך במהלך היריון שאינו מאפשר לטוס לחו"ל.
מקרה חירום בבית (פריצה, שריפה, הצפה, נזק למבנה וכו').
מוות של אחד מהנוסעים או של קרוב משפחה מדרגה ראשונה
תקלה ברכב הפרטי או בתחבורה ציבורית בדרך לשדה התעופה.
גניבת דרכון או מסמכים שאינם מאפשרים לטוס.
זימון למילואים או זימון לבית משפט.
שינוי בתאריך מבחן שנופל על מועד הטיסה.
רילוקיישן ממקום העבודה.
עבור כל אחד מהמקרים נדרשת הצגת המסמכים הנדרשים ע"י החברה המספקת את השירות.
הזכאות להחזר הינה לפי המקרים המאושרים ע"י החברה המספקת את השירות ומופיעים בעמוד זה
איך מגישים בקשה לקבלת 100% החזר?
במידה וסיבת הביטול קשורה לאחד המקרים המכוסים בשירות ויש לכם את המסמכים לכך יש להגיש בקשה לקבל ההחזר בקישור : https://form.refundable.me/forms/refund את הבקשה ניתן להגיש עד 60 יום לאחר מועד היציאה לחופשה. בתהליך הבקשה תתבקשו להכניס פרטים ומידע לגבי חופשתכם ומידע אישי נוסף. ההחזר מבוצע ע"י החברה המספקת את השירות ישירות לחשבון הבנק אותו הכנסתם בתהליך הבקשה להחזר.
מי מספק את שירות 100% החזר?
שירות 100% החזר הינו שירות חיצוני ואינו מסופק ע"י מפעילת אתר . השירות מסופק במלואו ע"י מפעילת השירות אשר לה השיקול היחיד והבלעדי בקביעת הזכאות להחזר. בהזמנת השירות הינכם מאשרים העברת פרטים אישיים על הנוסעים ופרטי ההזמנה למפעילת השירות.
האם אפשר לסמוך על החברה המספקת את השירות?
השירות ניתן ע"י חברה חיצונית שאינה קשורה למפעילת אתר זה. ניתן לקבל חוות דעת על החברה המספקת את השירות באתר trust pilot שהינו אתר גלובלי המספק ביקורות של גולשים ומשתמשים בשירותי חברות שונות. https://www.trustpilot.com/review/refundprotect.me
התנאים המלאים והקובעים של השירות הינם לפי תנאי מפעילת השירות כפי שמופיעים בקישור https://www.refundable.me/extended/en במועד הזמנת השירות.
האחריות על אספקת השירות ומתן ההחזר הינם באחריות החברה המפעילה את השירות