תקנון  הבטחת המחיר הזול.

 

כללי

 

1. סמארטאייר מתחייבת  כי תחזיר ללקוח שביצע רכישה באתר ורכש את השירות כל סכום הפרש במחיר כרטיס הטיסה במידה ומחיר הכרטיס הזהה באופן מלא לכרטיס שרכש ירד באתר סמארטאייר לאחר הרכישה.

 

תהליך הבדיקה 

מזמין  שמצא כי כרטיס הטיסה שרכש בעבר באתר סמארטאייר במחיר מסוים (להלן "המחיר ראשוני") (ללא שירותים נלווים כגון הושבה, מטען וכו') היה גבוה יותר מהמחיר כעת (להלן "המחיר המעודכן" ) באתר סמארטאייר יעביר פנייתו בכתב  לשירות לקוחות סמארטאייר בכתובת service@smartair.co.il .

יובהר כי השוואת המחיר תבוצע בזמן אמת, כלומר המזמין יציג צילום מסך עדכני ליום ההשוואה וישלח לשירות הלקוחות תוך 24 שעות מרגע ביצוע ההשוואה.

 

2. לטענה יצורפו מספר הזמנה בסמארטאייר, פרטי המזמין וצילום מסך (כולל שעה ותאריך שבה בוצעה הבדיקה).

 

3. יודגש כי ההשוואה תבוצע לגבי טיסות בודדות או להזמנות הכוללות  יותר מטיסה אחת במסלול.

 

4.  ההשוואה תבוצע לגבי טיסות או מסלולים זהים לחלוטין. (תאריכים, שעות, חברת תעופה, שירותים נלווים,יעדים וכו') 

 

5. השירות הוא בעלות 5 דולר לנוסע. ניתן לבחור בדף ההזמנה את מספר הנוסעים מתוך ההזמנה המבטיחים לעצמם  את המחיר הזול. תמחור השירות יבוצע אוטומטית ובהתאם

 

6. לקוח שרכש את השירות יוכל ליהנות מהשוואת מחיר רק פעם אחת ממועד רכישת השירות ועד מועד הטיסה בפועל

 

7. במקרה של ביטול עסקה, ינוכה כל סכום שהועבר ללקוח במסגרת שירות זה, מהסכום שלו זכאי.

 

8. ניתן לנצל לממש את השירות עד 24 שעות טרם מועד ההמראה.

 

9. ההפרש בין המחיר החדש למחיר הישן יועבר לכרטיס האשראי המזמין תוך שבעה ימים מאישור הטענה